[Xfce-i18n] Even voorstellen

Pjotr pliniusminor at gmail.com
Sun May 8 17:52:01 CEST 2011

Hallo,

Hierbij stel ik me even voor: ik ben Pjotr, en al vijf jaar voltijds
Ubuntugebruiker (naast openSUSE). De laatste jaren heb ik me vooral
beziggehouden met een documentatiewebstek op
http://sites.google.com/site/computertip en met het geven van
ondersteuning op het Nederlandse Ubuntuforum.

Ik denk dat Xfce veel toekomst heeft. Zeker nu Unity de enige keuze
zal worden bij Ubuntu 11.10. Xfce ziet er goed uit, is snel en
intuïtief te bedienen. En is bovendien zeer stabiel en betrouwbaar.
Daarom help ik graag een handje mee met vertalen.

Met vriendelijke groet, Pjotr.