[Xfce-i18n-pl] Przenosiny repo tłumaczeń Xfce na transifex.com

Piotr Sokół psokol at jabster.pl
Sun Jul 7 14:16:22 CEST 2013

Dnia 2013-07-05, Fri o godzinie 00:11 +0200, Michał Olber pisze:
> Hejka
> Wgrałem pliki, które nie zostały załadowane podczas przenosin z powodu
> błędów :)
> https://www.transifex.com/projects/p/xfce/language/pl/
>
> Resztę trzeba przetłumaczyć.
>
> Pozdrawiam

Michale, wielkie dzięki za pomoc!

Ostatnio nie mam zbyt wiele czasu i o przenosinach na transifex.com
dowiedziałem się kilka dni temu. Widzę, że Nick większość rzeczy ogarnął
i można już pracować nad tłumaczeniami. Mam tam konto od kilku lat, ale
dawno go nie używałem. Możliwości nowego transifexa wyglądają
imponująco. Muszę poświęcić trochę czasu i się z nimi zapoznać.

--
Piotr Sokół